Koliko ur vožnje je potrebnih v avtošoli-šoli vožnje za opraviti vozniški izpit?

Koliko ur vožnje v avtošoli-šoli vožnje bom potreboval?

Skoraj vsak bodoči voznik začetnik se sprašuje, koliko ur praktične vožnje v avtošoli-šoli vožnje bom potreboval, da uspešno opravim vozniški izpit in pridobim vozniško dovoljenje. Težko in zanimivo vprašanje na katerega ni moč podati enostranski in dokončen odgovor. Upamo si trditi, da kakovostna avtošola vam olajša in skrajša pot do vozniškega izpita, ampak morate se zavedati, da levji delež je vedno odvisen od kanidata, bodočega voznika začetnika, ker na izpitni vožnji mora on pokazati svoje znanje iz vožnje, razumevanja prometa in cestno prometnih predpisov.

Zakonsko določeno število ur vožnje v avtošoli-šoli vožnje

Kot prvo naj povemo, zakonsko predpisano minimalno število ur praktične vožnje je dvajset moto ur plus izpitna, kar nanese enaindvajset ur. Kaj to pomeni? Pomeni, da v vsakem primeru boste izvozili najmanj 21 ur praktične vožnje v avtošoli-šoli vožnje.

Povprečno število ur vožnje v avtošoli-šoli vožnje

Torej, koliko bo potrebnih moto ur vožnje v avtošoli-šoli vožnje, da voznik začetnik uspešno opravi izpitno vožnjo in pridobi vozniško dovoljenje? Recimo med petindvajset in petintrideset moto ur praktične vožnje v avtošoli. Zakaj recimo, zato, ker z enaindvajseto uro opravi le redko kdo. Ti so bodisi vozili že prej, še preden so prišli v avtošolo-šolo vožnje, bodisi so povratniki, ki že obvladajo tehniko vožnje so pa zaradi spleta nesrečih okoliščin morali znova v avtošolo-šolo vožnje.

Dejavniki, ki vplivajo na število ur vožnje v avtošoli-šoli vožnje

Na potrebno število ur vožnje v avtošoli vplivajo učljivost kandidata, to pomeni kako hitro osvoji novo znanje, motorika posameznega kandidata, kraj kjer se opravlja izpitna vožnja, kakovost učitelja vožnje in na koncu tudi cena moto ure vožnje v avtošoli.

Praviloma, kandidati, ki jim gre v šoli dobro, jim gre dobro tudi pri opravljanju vozniškega izpita dobro. Seveda, tudi tu so izjeme, ki jim ne gre. Če ima kandidat težave z motoriko je potrebno toliko več praktične vožnje, da se pridobi potrebna motorika. Tudi kraj opravljanja vozniškega izpita vpliva v veliki meri na število ur. Manjši, bolj odročni kraji, kjer nimajo obilico krožišč, kjer ni prepletene strukture ulic terjajo manj ur praktične vožnje.

Tisti, ki so si znanje nabirali še preden so prišli v avtošolo, so vozili po gozdnih poteh, po stranskih poteh, mogoče na urejenih dirkališčih ali pa kar na javnih cestah. Vsekakor jim je ta izkušnja pripomogla k manjšemu številu ur vožnje v avtošoli. Vprašanje je le, če so si izkušnje nabirali na javnih cestah, ali ta prihranek nekaj € odtehta tveganje v primeru, da bi povzročili nezgodo in nekoga poškodovali. To naj si odgovori vsak sam.

Nekateri se pa preprosto hvalijo, da so potrebovali malo ur, ker mislijo, da bodo s tem večji frajerji. Ja, tudi takšni so. 🙂 Za konec naj povemo, če boste iskali najcenejše varijante boste skoraj zagotovo potrebovali več ur, ker nihče ne dela zastonj, še posebej ne kakovostno in zastonj ali za drobiž. To ne obstaja, razen v kakšni pravljici, ki vam jo kdo pove.

Za konec

V avtošoli-šoli vožnje vas naučijo razumevati cestno prometne predpise, znake, obvladovanje vozila, ampak predvidevati dogodke v prometu, voziti in razmišljati se morate naučiti sami. Zadnji, zaključni del zgodbe je na vas dragi bodoči vozniki. Od tega je odvisna tudi varnost vas samih in tudi drugih udeležencev v prometu.

Srečno in previdno na cesti!

No results found

3 Komentarji. Leave new

[…] Koliko vas bo stala pot do do vozniškega dovoljenja si lahko izračunate v nadaljevanju. Edina neznanka v tem primeru je število ur, ki jih bo posamezen kandidat potreboval na poti do vozniškega dovoljenja. Več o potrebnem številu ur vožnje si lahko preberete v sosednjemu članku “Koliko ur vožnje je potrebnih v avtošoli-šoli vožnje za opraviti vozniški izpit?“ […]

Odgovori

Cena ure voznje v avtosolah je zelozelo prevelika, zato pa imajo privat avtosole tudi lahko veliko avtomobilov v zelo kratkem casu, cisto vseeno bi bilo, ce bi bila cena nizja in avtosola imela samo 3 ali stiri avtomobile ne pa da lastniki avtosol bogatijo na racun studentov in ostalih opravljalcev izpita.

Odgovori

    Koliko je to prevelika cena? Saj lahko ti spremeniš zadeve. Preprosto, odpreš avtošolo in se greš lahko demokratičnega socializma, lahko delaš zastonj, skratka, karkoli ti srce poželi.

    Samo ne pozabi, avta, ki bi šel na vodo še ni v serijski proizvodnji, zavarovalnica ne sprejema bonov, certifikatov,…, ko pride trenutek za prispevke, kaj boš rekel gospodom iz durs-a? joj, veste, nisem naredil 180 ur na mesec, zato bom prispevke plačal samo za 80 ur, to je toliko kolikor sem naredil ur.
    veš kaj ti bodo rekli dursovci, lepo v paketek zavit, to ni naš problem in koncu meseca boš imel blokado na računu.

    No, pa to še ni vse. Odpri dejavnost, tvegaj vse kazni in neumnosti, ki so uzakonjene pa da te vidim. Da te vidim, ko boš plačeval kazni za napake delavcev. Ja, kazni gredo takole, delavec naredi napako, kazen za delavca nekaj 100€, odgovorna oseba pravne osebe min. 500€, pravna oseba pa od 2000€ na gor. Po tej bolani logiki, bi nekdo, ki zaposli kompetentnega strokovnjaka, moral še vseskozi mu gledati pod prste. No, pa zdaj to pomnoži krat deset zaposlenih npr. Čez dan zasleduješ in gledaš pod prste zaposlenim, popoldne zvečer urejaš poslovne zadeve, ponočni ne spiš, ker urejaš poslovne zadeve.

    Skratka, jaz se čudim, da sploh kdo še hoče biti inštruktor. Jebejo te iz vseh strani, po tem koruptivni izpitniki, ki za nič ne odgovarjajo, po tem pravilnik o ocenjevanju izpitne vožnje,ki je čista megla. Nikjer ni opredeljena, določena disciplinska, kazenska in odškodninska odgovornost za delo izpitnikov. To se lahko kaže kot metanje polen pod noge dolečnim posameznikom ali kar celi avtošoli, dajanje težjih izpitnih voženj določenim nesrečnikom, pristransko ocenjevanje, privilegiranje fritoleznikov in še veliko fint. Jasno, ker je zapisnik le v enem izvodu lahko izpitnik napiše notri karkoli se mu zahoče. Kandidat in inštruktor pa se gresta lahko solit.

    Dam roko v ogenj, da takšni predpisi niso naključje. Enako je tudi na ostalih področjih, proizvodnja, trgovina,…

    Spoštovani robert, izvoliš se predstaviti na trgu in kdo ve, morda ti uspe s socialnim podjtništvom, demokratičnim socializmom in podobno mentalno navlako.

    Odgovori

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Fill out this field
Fill out this field
Vnesite veljaven e-naslov.
You need to agree with the terms to proceed

Meni
Share on FacebookShare on GooglePlus