V članku si bomo ogledali bistvene sestavine teoretičnega dela programa za usposabljanje kandidatov za motorna vozila, drugače znanega kot tečaj cestno prometnih predpisov, v nadaljevanju tečaj cpp.

Če vse to že poznate in se želite prijaviti na tečaj cpp, lahko to opravite v pisarni avtošole, ali s spletno prijavo na tečaj cpp.

Tečaj cestno prometnih predpisov traja najmanj 24 pedagoških ur, 6 dni x4 ure, (Zakon o voznikih-1, 39 člen) ter je sestavljen iz dveh delov.

Tečaj cestno prometnih predpisov-cpp splošni del

Kandidat za voznika se seznani s pravili cestnega prometa, prometnimi znaki in njihovim pomenom, med ostalim tudi z znaki, ki jih dajejo policisti in druge s tem zakonom pooblaščene osebe ter nevarnosti, ki nastanejo zaradi dejanj v prometu, ki nasprotujejo prometnim predpisom. Tu ni za zanemariti vzgojne kazni, ki nas doletijo, če so naša dejanja v nasprotju s prometnimi predpisi. Jah, vse da smo na varni strani radarja, :-), če ste še v trenirki je pa čista zmaga. 🙂

Po teoriji cestno prometnih predpisov se nadaljuje s predstavitvijo osnov delovanja naprav na motornem vozilu, ki vplivajo na varen cestni promet.
Ko smo spoznali, da se kolesa na vozilu vrtijo, spoznamo še obveznosti in vlogo voznikov v cestnem prometu. Tu je pomembno povedati, za biti na varni strani radarja je potrebno te obveznosti in vloge zelo dobro poznati, saj vam lahko privarčujejo veliko €€€.
Ker v prometu je vse dinamično sledi vsebina, ki pojasnjuje pomembnost zaznavanja, prepoznavanja in predvidevanja prometnih okoliščin, ki so tvegane, ali lahko postanejo tvegane.
Sledi vsebina, ki opredeljujejo spremembe v vedenju in obnašanju voznika v prometu zaradi vpliva alkohola, drog in psihoaktivnih zdravil, zaradi utrujenosti, bolezni in drugih duševnih in telesnih stanj, ki vplivajo na varnost prometa. V to vsebino sodijo tudi različne vremenske razmere, stanje vozila in ceste.
No, zdaj, ko poznamo prometne znake in predpise, ko smo se naučili da se kolesa vrtijo je čas da se naučimo razvijati humane odnose, spoštovati in razumeti ostale udeležence v prometu. Prevedeno, empatija ne škodi. Tisti, ki imate težave z obvladovanjem jeze je v pripravi program anger management, hec.
Zaključek prvega, splošnega dela je predstavitev eccodriving-a. Več kot ima kubikov (pa ne drv) in več kot porabi bolje je. 🙂

Dodaten teoretičen del tečaja cpp:

Predpogoj za opravljanje tega dela tečaja cpp je, da imate opravljen in veljaven splošni del teoretičnega usposabljanja.
Dodaten teoretičen del teorije cestno prometnih predpisov je namenjen vsem kandidatom, ki se usposabljajo za voznika  in želijo pridobiti vozniško dovoljenje za eno izmed naslednjih kategorij (lahko tudi vse) AM, A1, A2, A, B1 (štirikolesnik/smart). V tem primeru dodaten del tečaja cpp traja 8 ur.
V primeru kategorij BE (avto s prikolico), C, C1, CE, C1E, D1, D, D1E, DE in F pa dodaten del traja najmanj 12 ur.

Če vam je članek ustvaril dodano vrednost, ali ste spoznali kaj novega, ga lahko spodaj ocenite.

[starrater tpl=44]

4 Komentarji. Leave new

Čestitke!

Končno nekdo, ki se je opogumil in šel na svoje!
Svaka čast!

Želim vam super poslovanje in da ne boste takšni kot ostali, da boste najboljši!!!!
🙂

Odgovori

Najlepša hvala za čestitke.

Bomo delali na temu, da bomo najboljši.

Odgovori

Bravo Asim!

Upam da boš še naprej tako uspešen in iskan inštruktor kot si bil!
Zate imam samo presežnike.
ps- Tudi za tvojo ta malo slišim same pohvale.

Skratka želim ti uspešno poslovanje!

Odgovori

Zelo sem vesela da vama je uspelo cestitam zelim da bi bila fulllllll uspešna Sanela ti pa itak ves the best si:))vsem ki zelijo delat izpit to je pravi naslov vam povem iz izkušenj:))sem delala pri Sanela in res brez besed punca na svojem mestu:)))Srecno in fullllll uspeha vama želim

Odgovori

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Fill out this field
Fill out this field
Vnesite veljaven e-naslov.
You need to agree with the terms to proceed

Meni
Share on FacebookShare on GooglePlus